Kimi no Tori wa Utaeru (2018)

Alternatieve titels: And Your Bird Can Sing | きみの鳥はうたえる

1 stem

Japan

geregisseerd door Shô Miyake
met Tasuku Emoto, Shizuka Ishibashi en Shôta Sometani

Sachiko werkt in een boekhandel in een havenstad van Hokkaido. Ze heeft een oogje op haar collega Boku, die altijd te laat komt. Na een nacht in het stapelbed van zijn minuscule appartement doorgebracht te hebben, ontmoet Sachiko ook Boku's werkloze kamergenoot Shizuo. Hij toont interesse in haar.

avatar van Verhoeven
Meesterwerkje. Ik hoop dat Camera Japan haar huiswerk doet.