The Women of Spring Break (1995)

Alternatieve titel: Welcome to Paradise

Drama / Romantiek

geregisseerd door Bill Norton
met Shelley Long, Mel Harris en DeLane Matthews

Drie hartsvriendinnen - Anne Winger, Claire Donowski en Denise Donovan - zijn allen tegen de veertig. Ze willen wel eens iets anders in hun leven, want dat dreigt te veel een sleur te worden. Ze trekken erop uit in een vrij weekend. Twee van hen laten zich verleiden door jongere macho's en Anne vindt een oude liefde terug, maar het is voor geen van allen de verwachte, paradijselijke rozengeur en zelfs de maneschijn is bleek.