The Gentleman Driver (2018)

Documentaire

geregisseerd door Mario Mattei
met Ed Brown, Ricardo Gonzalez en Michael Guasch

“The Gentleman Driver” geeft een kijkje in de levens van vier buitengewone zakenmensen die bijbeunen als coureurs van racewagens in het topsportracen. De film volgt deze mannen zowel in hun zakelijke als raceleven, vertelt wat hen uniek maakt, hoe ze hun doel bereikten en hoe ze omgaan met hun "twee levens". We zien wat hen drijft om succes te boeken, zowel in hun werk als op het circuit.