The Challenger Disaster (2019)

Drama / Historisch

geregisseerd door Nathan VonMinden
met Dean Cain, Glenn Morshower en Eric Hanson

Aan de vooravond van de explosie van de Challenger in 1986 gaat een technicus tot het uiterste om de lancering te stoppen. Deze vooruitstrevende technicus maakt een wanhopige race tegen de klok om de lancering van de Challenger, die miljarden dollars kost, af te weren. Hij is ervan overtuigd dat er iets mis is met de rubberen O-ring, die de buitenste afdichting vormt tussen het onderste deel en de rest van de stuwraket. Hij waarschuwt dat iedereen aan boord om het leven zal komen.

Ik heb de film zo juist bekeken en moet zeggen dat ik er geen donder aan vindt.
Als je al redelijk iets weet over de Challenger dan hoef je deze film zeker niet te kijken.
Maar ik vond deze film zo saai,dat ik de film niet eens heb afgekeken.
Maar voor die gene die wel gaan kijken Succes!!
Halve ster voor de moeite.

Niet zo goed als The Challenger (2013) maar verder een sterke film.