Ein Ferienhaus auf Teneriffa (2019)

Duitsland

geregisseerd door Sabine Bernardi
met Anna König, Janek Rieke en Caro Scrimali

Tinka wil tijdens de vakantie met haar twaalfjarige zoon Paul en haar vriend Jürgen drie vliegen in één klap slaan. Jürgen wil ze overtuigen om de volgende stap in hun relatie te zetten en binnenkort in het huwelijksbootje te stappen. Verder wil ze dat ook Jürgen en Paul nader tot elkaar komen en met elkaar leren opschieten. Ten derde wil ze ook Jürgens beste vrienden Lars en Diana Wimmer en hun dochter Charlie uitnodigen in het vakantiehuis om hen beter te leren kennen en met hen bevriend te worden. Alles verloopt anders dan gepland.