Saving My Baby (2018)

1 stem

geregisseerd door Michael Feifer
met Brianne Davis, Jon Prescott en Tonya Kay

Sarah Carter is een vrouw van in de dertig en is acht maanden zwanger. Ze heeft een relatie met Travis en is door hem ten huwelijk gevraagd. Het leven van Sarah komt op zijn kop te staan, wanneer ze een ongeluk krijgt en naar het ziekenhuis gebracht wordt. Sarah komt enkele dagen later bij en ontdekt dat ze geen zwanger meer is. Van haar baby ontbreekt echter ieder spoor. Sarah begint aan een race tegen de klok om haar kindje terug te vinden.