Jackie Boy (2015)

Canada
Drama / Romantiek

geregisseerd door Cody Campanale
met Alino Giraldi, Shannon Coulter en Edward Charette

Jackie (Alino Giraldi) is een zelfdestructieve womanizer, die zich te buiten gaat aan drugs, alcohol en foute vrienden. Hij gaat van het ene bed naar het andere. Tot hij de zelfbewuste Jasmine (Shannon Coulter) ontmoet waar hij serieuze gevoelens voor krijgt. Ze weet hem op het rechte pad te brengen en ziet kans hem los te weken van zijn foute vrienden. Als Jackie zich aan Jasmine overgeeft, blijkt dat zij toch andere bedoelingen heeft.