Sleeping Dogs Lie (2018)

Thriller / Mystery

geregisseerd door Konstantinos Kovas
met Markella Giannatou, Miguel Angel Caballero en Joanna Zanella

Armando heeft de slechtste dag van zijn leven. Zijn intimiderende baas beschuldigt hem van slecht beheerde bedrijfsfondsen; Luna, zijn jonge secretaresse en minnares, vermoedt dat hij op het punt staat de stad te verlaten zonder haar; en als laatste, maar het ergste: zijn toegewijde vrouw, Eleni, betrapt hem en zijn jonge secretaresse in een meer dan compromitterende positie. Wanneer Eleni het stel ontvoert en Armando vastgebonden in de kofferbak van Eleni's auto ligt, weet hij dat zijn dag niet slechter kan worden.