This One's for the Ladies (2018)

Documentaire

geregisseerd door Gene Graham
met Michele Moore, Poundcake en Terrill Ross

Elke donderdagavond verzamelen honderden vrouwen voor een potluck-feest en de kans om singles te laten dansen met de populairste dansers in New Jersey, The Nasty Boyz - met Satan, Mr. Capable, Fever, Young Rider en lesbische danseres Blaze. “This One's for the Ladies” gaat niet alleen over het dansen. Het is een verhaal over vriendschap en de veerkracht die uit de gemeenschap komt. Deze documentaire onderzoekt de seksuele en sociale identiteit van het hedendaagse zwarte Amerika door middel van intieme verhalen van vrouwen en mannen die liefde vinden in de ondergrondse wereld van exotische dansen.