Shoelaces for Christmas (2018)

Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door Craig Clyde
met Mia Topalian, Bailey Chase en Aiden Beagley

Na een zoveelste ruzie met haar moeder belandt de zelfingenomen tiener Jennifer op een avond in een opvangcentrum voor daklozen. Jennifers vader stelt zijn dochter voor een ultimatum en wil dat het meisje voortaan als vrijwilligster in het centrum gaat helpen. Het duurt niet lang voor Jennifer een heuse metamorfose ondergaat en een speciale band kweekt met iedereen in het opvangcentrum.