De Libi (2019)

Nederland

geregisseerd door Shady El-Hamus
met Bilal Wahib, Danïel Kolf en Oussama Ahammoud

'De Libi is een komisch portret van drie moderne titaantjes (17-18 jaar) die we vierentwintig uur lang volgen door Amsterdam. De drie jongens doen er alles aan om die avond de fameuze nachtclub ‘Jimmy Woo’ binnen te komen om zo te bewijzen wat ze waard zijn in het leven. Een film over een ontembare levenslust en dromen van een toekomst vol mogelijkheden. Over drie jongens die er alles aan doen om door de rest van de wereld gezien te worden.

Vanaf 13 juni 2019 in de bioscoop (Gusto Entertainment)

Zwolle84
Waarschuwing: dit is waarschijnlijk de Pathé sneak van vanavond...

Geen waarschuwing nodig hoor. De Libi heeft vaart, de chemie tussen de drie acteurs is fantastisch en de film bruist van de energie. Gaan!

avatar van peterjames777
Geinige, vlotte film met fijne hoofdrolspelers en een fijne soundtrack. Sommige scenes zijn hier en daar wat geforceerd of cliché maar dat mag de pret niet drukken.

avatar van Walter S.
Ik sweer je broer, je weet toch.

Ik heb niet zoveel met die raar pratende hippe stoere vogels van tegenwoordig, maar ik heb me desondanks wel vermaakt met deze film.
Leuk dagje met 3 bluffertjes in Amsterdam. Heeft zeker zijn momenten.

Niet hoogstaand maar wel leuk voor een zondagmiddag.

Amsterdam anno 2019 wat een vreselijke stad het lijkt wel of er alleen nog maar allochtonen mensen wonen en de voertaal in winkels is Engels...