De Libi (2019)

Nederland

geregisseerd door Shady El-Hamus
met Bilal Wahib, Danïel Kolf en Oussama Ahammoud

'De Libi is een komisch portret van drie moderne titaantjes (17-18 jaar) die we vierentwintig uur lang volgen door Amsterdam. De drie jongens doen er alles aan om die avond de fameuze nachtclub ‘Jimmy Woo’ binnen te komen om zo te bewijzen wat ze waard zijn in het leven. Een film over een ontembare levenslust en dromen van een toekomst vol mogelijkheden. Over drie jongens die er alles aan doen om door de rest van de wereld gezien te worden.

• Vanaf 13 juni in de bioscoop

Vanaf 13 juni 2019 in de bioscoop (Gusto Entertainment)

avatar van Zwolle84
Waarschuwing: dit is waarschijnlijk de Pathé sneak van vanavond...

Geen waarschuwing nodig hoor. De Libi heeft vaart, de chemie tussen de drie acteurs is fantastisch en de film bruist van de energie. Gaan!

avatar van peterjames777
Geinige, vlotte film met fijne hoofdrolspelers en een fijne soundtrack. Sommige scenes zijn hier en daar wat geforceerd of cliché maar dat mag de pret niet drukken.