Drive Me Home (2018)

Italië
Roadmovie / Drama

geregisseerd door Simone Catania
met Marco D'Amore, Vinicio Marchioni en Nicola Adobati

De twee jeugdvrienden Antonio en Agostino groeiden samen op, op het platteland van Sicilië, wanhopig om te ontsnappen aan het leven in hun kleine dorp en de wereld te ontdekken. Nu, in de dertig, wonen ze allebei in het buitenland maar hebben ze elkaar al jaren niet meer gezien. Wanneer Antonio op een dag ontdekt dat zijn ouderlijk huis, dat al lange tijd leeg staat, op het punt staat te worden verkocht, begint hij aan een reis om zijn oude vriend te vinden en terug te reizen naar Sicilië om het terug te eisen. Echter, met hun relatie voor altijd veranderd, dreigen oude conflicten en nieuwe openbaringen een dramatisch einde te maken aan hun roadtrip door Europa.