Las Hijas del Fuego (2018)

Alternatieve titel: The Daughters of Fire

Argentinië

geregisseerd door Albertina Carri
met Disturbia Rocío, Mijal Katzowicz en Violeta Valiente

Twee vrouwen ontmoeten elkaar in Tierra del Fuego (Argentinië) en gaan op reis in een gestolen busje. Terwijl ze het land doorkruisen, reizen steeds meer vrouwen mee op deze bevrijdende en opstandige reis, waarvan het verlangen, de drang en de zoektocht naar plezier de brandstof is. Seksuele en emotionele banden zullen zich onophoudelijk ontvouwen en samenkomen.