End of the World (2018)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Maximilian Elfeldt
met Jhey Castles, Joseph Michael Harris en Jacqueline Scislowski

Door ernstige problemen met de zon krijgt de aarde te maken met tsunami's, vulkaanuitbarstingen en overstromingen. Een familie zet alles op alles om de stad waarin ze wonen te verlaten. Ze gaan op weg naar veilige grotten die zich op enkele kilometers afstand bevinden. Zullen zij de grotten bereiken voor het te laat is?

avatar van marleen en niki
FILM uitgekeken, maar dan afgevraagd naar wat wij nu weer gekeken hebben , soort poppenkast ,?? slecht geacteerd en vele vragen bij de stunts? zoals een gebouw dat invalt, maar er ligt geen puin , gen Stofwolk, en pLOTS nen stroom water Enz........