Homegrown Christmas (2018)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door Mel Damski
met Lori Loughlin, Victor Webster en Gwynyth Walsh

Maddie werkt als algemeen directeur, een functie waarvan zij altijd gedroomd heeft. Kerstmis nadert en Maddie wil weer wat perspectief in haar leven. Ze keert terug naar geboorteplaats en loopt er haar oude jeugdliefde Carter tegen het lijf. Al snel lopen de spanningen tussen de twee op. Maddie en Carter moeten echter met elkaar samenwerken en een kerstdans bedenken voor de lokale middelbare school.

avatar van clubsport
Het bekende hallmark kerstsprookje over een vrouw die lang geleden haar liefde verliet voor een carriere in new york en nu weer terugkeert naar haar familie waar haar ex natuurlijk ook nog steeds woont .
Allemaal lekker zoetsappig en dat maakt het bijna de ideale kerstfilm .
Lori Loughlin mag er qua looks zeker zijn , wie zou er nu niet vallen voor zo,n schoonheid , verder natuurlijk zo supercliche traditioneel als maar kan maar dat geeft niks .
Geen meesterwerk natuurlijk maar zeker aangenaam om te kijken .