Feral (2018)

Mexico
Drama / Thriller

geregisseerd door Andrés Kaiser
met José Ángel García, Hector Illanes en Julio Sandoval

De bergen in Oaxaca verhullen de restanten van een geplunderde en verbrande schuilplaats waar ooit een psychoanalyticus en priester woonde. Hij gebruikte deze plaats om wilde kinderen te bestuderen en klaar te stomen voor re-integratie in de maatschappij. Door middel van videodagboeken en interviews met dorpsbewoners en familieleden van de man wordt de schokkende waarheid over wat er gaande was onthuld.

avatar van AniSter
De hier getoonde trailer hoort niet bij deze Mexicaanse Feral, maar hoort bij de film Feral (2018) die geregisseerd is door Mark Young.