Kamia Sympatheia gia ton Diavolo (1997)

Alternatieve titels: No Sympathy for the Devil | Καμιά Συμπάθεια για τον Διάβολο

1 stem

Griekenland
Romantiek / Sciencefiction

geregisseerd door Dimitris Athanitis
met Kostas Kazanas, Lena Kitsopoulou en Giorgos Kotanidis

Een romance van uitersten in het Athene van de nabije toekomst. Een kassamedewerker ziet de ware liefde in het gezicht van een jonge serveerster die net uit de gevangenis is vrijgelaten. Wanneer hij haar op mysterieuze wijze verliest, reist hij helemaal naar de hel om haar terug te krijgen.