Mountain Rest (2018)

geregisseerd door Alex O Eaton
met Natalia Dyer, Frances Conroy en Shawn Hatosy

De op leeftijd gekomen en excentrieke actrice Ethel liet jaren geleden het Hollywoodleventje achter zich om een rustig bestaan te leiden samen met haar vriendje Bascolm. Nu nodigt ze haar dochter Frankie en kleindochter Clara uit op een afgelegen plek in de bergen waar ze hen gedurende een weekend dichter naar elkaar toe wil brengen. Daar aangekomen komen Frankie en Clara erachter dat niets is wat het lijkt. Realiteit en fictie worden moeilijk van elkaar te onderscheiden wat tot onthutsende onthullingen leidt.