Chihayafuru Part II (2016)

Alternatieve titels: Chihayafuru Shimo no Ku | ちはやふる 下の句

1 stem

Japan
Komedie / Drama

geregisseerd door Norihiro Koizumi
met Suzu Hirose, Shûhei Nomura en Mackenyu

Het karuta-team van Chihaya maakt zich op voor de nationale kampioenschappen in Tokio. Ze is diep teleurgesteld, wanneer ze hoort dat haar vroegere vriend Arata helemaal gestopt is met het spel. Nu moet ze het opnemen tegen de ‘karuta-koningin' Shinobu, een goede bekende van Arata.

Deze sequel biedt meer van hetzelfde, zij het dat persoonlijke ambities de teamgeest onder druk zetten. Het karuta-spel verloopt even chaotisch als in het eerste deel.