Shopkins World Vacation (2017)

Alternatieve titel: Shopkins Wereld Reis

Australië
Animatie

geregisseerd door Richard Bailey
met de stemmen van Erika Harlacher, Cherami Leigh en Cassandra Lee Morris

Wanneer de Shoppies op vakantie gaan naar Londen om Royal Crown Jules te ontmoeten, raakt Coco Koekie verstrikt in een diamantoverval en wordt zij vermist. De Shoppies ontdekken dat ze is getransformeerd tot de nieuwste 'must have'-trend van de beroemde modeontwerper Macy Macaron. De Shoppies moeten Koekie vinden en haar helpen de gestolen Shope diamant terug te geven aan Royal Crown Jules vooraleer de Biscuit Bandieten die in handen krijgen.