Zombie at 17 (2018)

Canada
Thriller / Drama

geregisseerd door Alexandre Carrière
met Laurie Fortier, Celeste Desjardins en Seamus Patterson

Tia Scott is een tienermeisje dat nog niet zo lang geleden haar zus verloor. Zij kwam om bij een auto-ongeluk en de bestuurder reed door. De problemen beginnen wanneer Tia ontdekt dat zij een virus heeft waardoor ze verandert in een zombie. Ze slaat de handen ineen met Flynn, een eenzame jongen die beweert dat hij verstand heeft van paranormale zaken. Het tweetal gaat op zoek naar een medicijn.