El Motoarrebatador (2018)

Argentinië / Uruguay / Frankrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Agustín Toscano
met Sergio Prina, Liliana Juarez en Leon Zelarayan

In de Argentijnse stad Tucumán verdient Miguel zijn brood als een "motochorro", een dief op een motorfiets. Als hij de handtas van Elena, een oude vrouw, steelt, raakt zij ernstig gewond. Na het incident lijdt Miguel onder schuldgevoelens en kan hij zijn slachtoffer niet vergeten. In een poging om het goed te maken, vermomt hij zich en begint hij voor de gewonde en nietsvermoedende Elena te zorgen. Hoe dichter hij bij haar komt, hoe meer hij verstrikt raakt in zijn eigen leugens. Bang om Elena de waarheid te vertellen, wordt Miguel achtervolgd door zijn verleden en is hij niet in staat om hiervan te worden verlost.