Nachtwacht: De Poort der Zielen (2018)

België
Familie

geregisseerd door Gertjan Booy
met Giovanni Kemper, Louis Thyssen en Celine Verbeeck

De bewoners van het pittoreske Schemermeer maken zich op voor een groot dorpsfeest. Vladimir, Wilkoen Keelin en de leden van de Nachtwacht, hebben extra reden tot feesten want hun vriend en mentor Vega mag eindelijk uit zijn boek komen. Maar de vreugde is van korte duur want de drie helden krijgen slecht nieuws te horen. Iemand van hen zal immers de Nachtwacht moeten verlaten. Ondertussen beraamt de opperdemon Nemmeza snode plannen om alleenheerser te worden over alle werelden. Zal de Nachtwacht sterk genoeg zijn om dit duistere wezen tijdig te stoppen?

Vanaf 19 december in de bioscoop (Splendid Film)

avatar van Yaaron Beirnaert
Mooie film