Teenage Ghost Punk (2014)

1 stem

Horror / Komedie

geregisseerd door Mike Cramer
met Adria Dawn, Courtney Blomquist en Noah Kitsos

Een moeder en haar twee tienerkinderen verhuizen van het platteland van Michigan naar een Victoriaans landhuis nabij Chicago. Terwijl ze alle drie proberen hun plekje te vinden, gebeuren er vreemde dingen in het huis. Nadat ze enkele specialisten inhuren, komen ze erachter dat het spookt in hun huis. En dit spook heeft een voorliefde voor een bepaald muziekgenre.

avatar van wwelover
Erg matige film. Hoofdrolspeelster deed het wel leuk. Maar veel van de andere acteurs waren erg matig. Wellicht dat 12-14 jarigen het wel kunnen waarderen.