CarousHELL (2016)

Horror

geregisseerd door Steve Rudzinski
met Steve Rimpici, Sé Marie en Haley Madison

Duke is een eenhoorn en onderdeel van een draaimolen. Hij haat zijn werk echter en heeft er genoeg van dat er continu kinderen op zijn rug zitten. Op een dag, wanneer één van de kinderen te ver gaat, weet Duke te ontsnappen. Hij wil wraak nemen en is vastbesloten het kind dat hem kwaad deed te vermoorden. Duke laat zich door niemand stoppen en slacht iedereen die hem in de weg staat af.

avatar van perceived
Holy pony!

avatar van jeroentjuhhhhh
Met dank aan m'n vriendin: de achterlijkste film die ik ooit heb aangeschaft (na herhaaldelijk aandringen). Wát een heerlijke ongein. Filmtechnisch hondsberoerd; Rudzinski heeft ondanks zijn ervaring de grootste moeite om het een beetje op een film te laten lijken. Gelukkig maakt hij dat ruimschoots(!) goed met een aantal knotsgekke kills en bizarre momenten (die sex scene ). Vrij aardige gore FX komt daar bij kijken, dat maakte een hoop goed. Verder een complete non-film, echt voor liefhebbers van cheesy ongein. In dat 'hokje' (denk ThanksKilling (2009) e.d) is dit wel één van de leukere.