Together (2018)

Romantiek

geregisseerd door Paul Duddridge
met Sylvia Syms, Peter Bowles en Cathy Tyson

Na 60 jaar huwelijk delen Rosemary en Philip Twain gelukkig hun gouden jaren en zorgen ze voor elkaar. Wanneer Rosemary voor een routineprocedure naar het ziekenhuis wordt gebracht, begint hun perfecte pensionering te ontrafelen. Philip wordt opgenomen in een verzorgingstehuis en zelfs wanneer zijn vrouw wordt teruggebracht naar het echtelijke huis, mag hij zich niet bij haar voegen. Gefrustreerd door het systeem nemen ze hun leven in eigen handen en vechten ze terug. Zelfs als ze een test moeten afleggen om te bewijzen dat ze in staat zijn om zelfstandig te leven, zullen ze het doen. Ze zullen alles doen om samen te kunnen zijn.