Bazart - Het Begin Voorbij (2018)

België
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Preben Verledens en Maxime Desmet
met Mathieu Terryn, Simon Nuytten en Oliver Symons

Wanneer je een credo lanceert als "Liever snel naar de hel dan traag naar de hemel", kun je er maar beter naar leven. Na hun debuutalbum "Echo" werden Mathieu, Simon en Oliver, alias Bazart, van het ene succes naar het andere geslingerd. Monsterhits, duizenden trouwe fans, uitverkochte concertzalen, talloze prijzen. Onder tijdsdruk en met een hete adem in de nek dook de groep vrienden in 2018 de studio in. Daar werkten ze aan hun tweede album dat moest bewijzen dat Bazart geen eendagsvlieg is. Het Begin Voorbij, een documentaire die Bazart volgt op een cruciaal punt, op persoonlijk en muzikaal vlak.