Cascos Indomables (2018)

Alternatieve titel: Helmet Heads

Costa Rica / Chili

geregisseerd door Ernesto Villalobos
met Arturo Pardo, Daniela Mora en Harvey Monestel

Bezorger Mancha rijdt op zijn motorfiets door de straten van San José, hangt rond met zijn collega-bezorgers en ontmoet zijn vriendin Clara om met haar rond te hangen en seks te hebben - op de motorfiets - omringd door honden in het opvangcentrum waar zij werkt. Het is een gemakkelijk, onbezwaard bestaan ​​in de tropen en Mancha wil dat dat zo blijft. Dat verandert echter als Clara een baan aangeboden krijgt op Isla Caballo en wil dat Mancha haar vergezelt. Tegelijkertijd is er plots geen werk meer voor hem. Niet alleen gaan de bazen weg zonder hen te betalen, ze nemen ook zijn motorfiets mee die hij bij het kantoor had geparkeerd. Wanneer Mancha inmiddels ijs verkoopt en op een gewone fiets rijdt, realiseert hij zich dat hij actie moet ondernemen.