Burgundy: People with a Passion for Wine (2016)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Rudi Goldman
met Véronique Drouhin-Boss, Alex Gambal en Vincent Bourzereau

Burgundy: People with a Passion for Wine is een documentaire over het wereldberoemde Franse wijngebied. Het biedt een kijkje in het leven van de gepassioneerde mensen die werkzaam zijn in de wijnstreek de Bourgogne. Dit alles tegen de achtergrond van de oudste, traditionele wijnfestiviteiten die zich tijdens de jaarlijkse Trois Glorieuses afspelen.