He's Watching (2018)

Alternatieve titel: A Focus to Kill

Thriller

geregisseerd door Steven Brand
met Linsey Godfrey, Joseph C. Phillips en Darri Ingolfsson

Angela is een vrouw met een leuke man en beheert het geld van welgestelde mensen. Op een dag komt ze weer in contact met Kyle, een man waar ze in haar schoolperiode een relatie mee had. Na hun studie vroeg Kyle Angela ten huwelijk, maar zij wilde niet met hem trouwen en weigerde. Kyle is fotograaf van beroep en verdient een hoop geld. Hij vraagt Angela zijn geld te beheren en maakt met haar de afspraak dat ze hun relatie zakelijk houden. De twee kunnen zich daar echter niet aan houden en krijgen een affaire. Na een tijdje ontdekt Angela dat Kyle niet meer de lieve man is die zij kende.