Étangs Noirs (2018)

België
Mystery

geregisseerd door Timeau De Keyser en Pieter Dumoulin
met Cédric Luvuezo, Rudy Mira en Makvala Pirtskhalava-Sakhelashvili

'Étangs Noirs' volgt een jongeman, Jimi genaamd, woonachtig in de Modelwijk te Brussel. Op een dag ontvangt hij een verkeerd bezorgd pakketje dat toebehoort aan een vrouw die in de buurt woont. Jimi besluit vervolgens zelf het pakketje af te leveren aan de rechtmatige eigenaar, maar komt erachter dat zij er nooit is. Naarmate de tijd verstrijkt, verandert Jimi's verlangen om het pakketje af te leveren in een obsessie.

TEASER

avatar van Quentin
Ben benieuwd, titel verwijst naar een van de minst gezellige metrostations van Brussel. Ik stap zelf altijd een halte eerder uit.