Gürbüz: Hadi Allah'a Emanet (2018)

Turkije

geregisseerd door Orhan Erkal
met Emre Mutlu, Ayhan Tas en Gokhan Yikilkan

Gürbüz werkt als koerier bij een pizzeria. Gürbüz droomt er over dat hij met zijn verloofde gaat trouwen met wie hij al jaren relatie heeft en dat hij directeur van de pizzeria gaat worden waar hij werkt. Gürbüz heeft genoeg van de jaloezie van zijn verloofde Aylin. Zijn beste vriend Ferhat geeft aan Gürbüz een advies. Gürbüz zal alles wat hij gedurende de dag doet, de leveringen van bestellingen met zijn mobiele telefoon opnemen en naar Aylin sturen, op deze wijze zal Aylin zien wat Gürbüz de gehele dag meemaakt en zij zal niet meer jaloers worden.