Ein Mann unter Verdacht (2016)

1 stem

Duitsland
Misdaad

geregisseerd door Thomas Stuber
met Mark Waschke, Petra Schmidt-Schaller en Deborah Kaufmann

Twee dagen na haar verjaardagsfeestje verdwijnt Thomas Altmanns vrouw Anja. Hij meldt haar als vermist, maar wordt zelf al snel als moordverdachte beschouwd. Hoewel zijn advocate Lavinie een bijzonder goede reputatie heeft, kan ze niet verhinderen dat Thomas wordt aangehouden. De vijftienjarige zoon van Anja en Thomas wordt door Anja's vader opgevangen. Deze werpt Thomas voor dat hij zijn dochter vermoordde en doet er alles aan om de vrijlating van Thomas te verhinderen. Thomas beschuldigt Anja's vader er dan weer van Anja misbruikt te hebben. Ondertussen duiken er aanwijzingen op dat Anja nog in leven is, en in Spanje werd gespot.