Only for You (2008)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Donna Persico
met Shea Curry, Michael Buie en Kate Albrecht

Begin jaren 90. Dana is een pas gescheiden jonge vrouw die een acteercarrière begint. Ze komt Jack tegen, een jonge en charmante collega-acteur die een lusteloze relatie heeft met zijn vriendin en z’n dagen emotieloos slijt als schrijver voor de plaatselijke krant. In het verleden hebben Dana en Jack een korte romance hebben gehad, maar inmiddels houden ze het op een hechte vriendschap. Als Dana dan de kans krijgt haar droom te verwezenlijken, wordt Jack gedwongen te kiezen tussen de echte liefde van zijn leven en zijn “veilige” relatie.