Amore - My Tribute to Love (2018)

Alternatieve titel: André Rieu: The Magic of Maastricht - 30 Years of the Johann Strauss Orchestra

Nederland
Muziek

geregisseerd door Pierre Rieu
met André Rieu en David Hasselhoff

Amore - My Tribute to Love is een registratie van de concertreeks waarmee André Rieu in juli 2018 op het Vrijthof in Maastricht stond. De concerten vonden plaats op het middeleeuwse plein in de thuisstad van de violist, waar hij samen met zijn 60-hoofdige Johann Strauss Orkest optrad. Met een gastoptreden van David Hasselhoff.