Ya Veremos (2018)

Mexico

geregisseerd door Pitipol Ybarra
met Mauricio Ochmann, Erik Hayser en Ariel Levy

Santi is een jonge tiener die de recente scheiding van zijn ouders Rodrigo en Alejandra moet verwerken. Ondanks hun scheiding zijn Santi's ouders allebei wanhopig toegewijd aan hun zoon. Wanneer de drie vernemen dat Santi een medische aandoening heeft die zijn gezichtsvermogen in gevaar kan brengen, moedigt Santi's vader hem aan om een lijst te maken van plaatsen en dingen die hij wil zien en doen voordat hij zijn gezichtsvermogen volledig verliest. Santi komt onmiddellijk op de proppen met een uitgebreide lijst maar met één voorwaarde - het van elkaar vervreemde paar moet bij elkaar komen om hem te helpen zijn dromen waar te maken.