Vikes (2017)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Tenney Fairchild
met Aidan Alexander, Sydney Sweeney en Noah Munck

Thorvald is een doodnormale puberjongen en is geïnteresseerd is zijn klasgenoot Ida. Zij voert campagne, omdat ze vindt dat de naam van het footballteam van hun school beledigend is. Thorvald is gefascineerd door deze actie en komt met het idee de schoolmascotte - momenteel een Viking - te veranderen. Niemand is het met Thorvald eens, maar hij besluit tóch door te zetten en schakelt de hulp van Ida in. De twee brengen aardig wat tijd met elkaar door en trekken naar elkaar toe.