Imagination Game (2018)

Alternatieve titels: Imajineshon Gemu | イマジネーションゲーム

Japan

geregisseerd door Taisuke Hata
met Masami Hisamoto, Tomomi Itano en Minami Sengoku

Makiko Hayami werkt hard voor een groot bedrijf en is vrijgezel. Ze heeft een geheim dat ze niemand kan vertellen. Ze is een charismatische godin op een website waarop aanwijzingen over de locatie van in de openbare ruimte verborgen lingerie te vinden zijn. Op een dag ontmoet ze de in het park slapende Aoi, die de blog 'Echtgenoot-Wraak-Site' runt.