And Then I Was French (2016)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Claire Leona Apps
met Joanna Vanderham, Lewis Rainer en Tom Forbes

Het gevoelige muurbloempje Cara leeft haar alledaagse leventje zonder uitspattingen totdat ze de charismatische Jay ontmoet. Jay weet krachtige verlangens in haar los te maken al probeert haar beste vriendin haar met beide benen op de grond te houden. Wanneer de mooie Franse Natasha veel indruk op Jay weet te maken, neemt Cara's reis naar zelfontdekking een donkere en onverwachte wending met tragische gevolgen.