A Night of Horror Volume 1 (2015)

Australië / Canada / Verenigde Staten
Horror

geregisseerd door Bossi Baker, Nicholas Colla, Daniel Daperis, Carmen Falk, Matthew Goodrich, Evan Randall Green, Justin Harding, Goran Spoljaric, Enzo Tedeschi en Rebecca Thomson
met Bianca Bradey, Emily Wheaton en Jessica Gower

Zombies, demonische entiteiten, "zelfchirurgie", kannibalisme en veel meer gruwelijkheden maken hun opwachting in deze horror omnibus. Het omhullende segment 'Life Imitates' dat alle andere bij elkaar houdt vertelt het verhaal van een vrouw die wakker wordt in een griezelige, verlaten kunstgalerij vol met objecten die betrekking hebben op elk van de kortverhalen. In één van de episodes, 'Hum', wordt een vrouw geplaagd door een zoemend geluid dat ze niet kan vinden of stoppen. Ondanks haar inspanningen en die van de onderhoudspersoon van het gebouw, blijft het geluid haar naar de rand van waanzin drijven en verder. In 'Point of View' wordt een bediende in een mortuarium bedreigd door een lijk dat alleen beweegt als ze niet kijkt. 'I Am Undone' gaat over een verpleegster die zichzelf spuiten vol lichaamsverbeterende middelen toedient en in de problemen komt wanneer haar eigen lichaam alle veranderingen begint af te wijzen die ze heeft aangebracht.

avatar van Slikbeer Slikbeer
Deze was fantastisch!!
Vooral die mortuarium scene, brrrrr.....