Vitello (2018)

Denemarken / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Familie

geregisseerd door Dorte Bengtson
met de stemmen van Samuel Søby Bang, Sidse Babett Knudsen en Nicolaj Kopernikus

Vitello is een energieke jongen. Hij woont alleen met zijn moeder in de stad. Hij is niet het type dat zich snel verveelt. Hij heeft zijn vrienden, het winkelcentrum en zat ideeën om uit te testen. Het enige dat hij niet heeft is een vader. Hij weet niet wie zijn vader is en zijn moeder zegt hem dat niet. Daarom gaat hij zelf maar op zoek.