Zivot Je Zivot (2015)

Alternatieve titels: Life Is Life | Život Je Život

Tsjechië

geregisseerd door Milan Cieslar
met Ondrej Vetchý, Simona Stasová en Miroslav Táborský

De pedante politieman Frantisek probeert zijn dochters met strenge hand op te voeden. Hij zou ze graag gekoppeld zien aan capabele en succesvolle mannen, maar ze lijken alleen talent te hebben tot het veroveren van het tegenovergestelde. De eerste dochter doet er alles aan om zwanger te worden, de tweede datet alleen uitzinnige sukkels en de derde is zwanger en weet niet van wie. Als er een vrijzinnige schrijver en zijn vrouw met Spaanse roots in Frantiseks leven verschijnen, verandert dat het leven van hem en zijn vrouw.