Phoenix Wilder and the Great Elephant Adventure (2017)

Alternatieve titels: Against the Wild 3: The Great Elephant Adventure | Against the Wild III: The Great Elephant Adventure

Canada / Zuid-Afrika
Avontuur

geregisseerd door Richard Boddington
met Elizabeth Hurley, Sam Ashe Arnold en Richard Lukunku

Phoenix Wilder, een tiener die net zijn ouders heeft verloren, gaat in Zuid-Afrika bij zijn tante Sarah en oom Jack wonen. Tijdens een safari met zijn oom, raakt Phoenix de weg kwijt en is alleen op de savanne. Terwijl Jack en Sarah wanhopig op zoek gaan naar de jongen, bevrijdt Phoenix een olifant uit een stropersval. Er ontstaat meteen een bijzondere band tussen Phoenix en de olifant.