Carry On Jatta (2012)

India

geregisseerd door Smeep Kang
met Gippy Grewal, Mahie Gill en Gurpreet Ghuggi

Jass wordt verliefd op Mahie op een bruiloft van een vriend, maar ze wil alleen met iemand trouwen die geen familie heeft en een wees is zoals zij. Ze wil namelijk niet omgaan met het gezeur en inmenging van de schoonfamilie na het huwelijk. Hij doet dus alsof hij een wees is en ze wordt verliefd op hem, maar wanneer ze dat tegen haar broer zegt, dwingt hij hen meteen te trouwen. Jass en Mahie trouwen zonder dat hij dat tegen zijn vader, zijn broer of diens vrouw zegt. Dat zorgt echter al snel voor complicaties.