Mistrust (2018)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Shane Stanley
met Jane Seymour, Parker Stevenson en Patrick Bristow

Veronica is een beeldschone, onafhankelijke vrouw. Ze heeft een affaire met een man en is daar gelukkig mee, omdat ze geen verplichtingen heeft en zich niet kwetsbaar hoeft op te stellen. Brandon, haar beste vriend, steunt haar al vele jaren en is de enige persoon waartegen Veronica haar emoties durft te uiten. Veronica komt tot de ontdekking dat hij misschien de ware voor haar is.