The FIFA Family: A Love Story (2017)

Alternatieve titel: Familien FIFA: En Kærlighedshistorie

Denemarken
Documentaire

geregisseerd door Niels Borchert Holm
met Mary Lynn Blanks, Sepp Blatter en Annette Schwerdfeger

Er heerste ongeloof na de bekendmaking dat het WK voetbal van 2022 zou plaatsvinden in Qatar, een land zonder voetbalgeschiedenis. Vijf jaar later volgde er chaos nadat een aantal leden van de raad van bestuur van FIFA werden aangehouden voor corruptie. Mary Lynn Blanks heeft alles vanop de eerste rij gevolgd, waaronder ook de vergaderingen met vooraanstaanden. Haar beeldopnames geven ons een inkijk in de wereld van de FIFA. Het onderzoek van de FBI naar de FIFA begon bij de extravagante Chuck Blazer en was gebaseerd op opnames van een microfoon die verstopt zat in een sleutelhanger.