A.K.A Nadia (2015)

Alternatieve titels: AKA Nadia | Nadia Shem Zmani | נדיה - שם זמני

Verenigd Koninkrijk / Israël

geregisseerd door Tova Ascher
met Netta Shpigelman, Oded Leopold en Ali Suliman

Maya is een gelukkig getrouwde moeder van twee kinderen. Ze is een succesvolle choreografe en alles lijkt perfect, maar haar leven is een leugen. Buiten medeweten van haar familie en iedereen om haar heen heeft ze een verborgen verleden. Op een avond ziet Maya een figuur uit haar vorige leven en begint haar wereld zich te ontrafelen. Ze moet moeilijke beslissingen nemen en de gevolgen van haar verleden en haar echte identiteit als Nadia accepteren.