Dennstein & Schwarz (2018)

1 stem

Oostenrijk

geregisseerd door Michael Rowitz
met Wolfram Berger, Nicole Beutler en Kail Christoph

Wanneer graaf Florentin Dennstein komt te overlijden, zorgt zijn testament voor heel wat opschudding. Een deel van de erfenis blijkt zijn buitenechtelijke zoon Fritz Lanner toe te komen. Ontzet stappen de Dennsteins naar de rechtbank en juriste Paula Dennstein moet het testament in naam van de familie aanvechten. Fritz doet een beroep op zijn oude jeugdliefde, advocate Therese Schwarz. Tijdens het proces gunnen beide dames elkaar het licht in de ogen niet, tot een verrassende ontdekking hen tot onconventionele maatregelen dwingt.