Mi Mundial (2017)

Uruguay
Familie / Sport

geregisseerd door Carlos Andrés Morelli
met Facundo Campelo, Jorge Bolani en Néstor Guzzini

De dertienjarige Tito uit Uruguay is een heel goed voetballertje en krijgt de kans om zijn droom waar te maken en zichzelf en zijn familie uit de armoede te spelen. Hij gaat spelen voor een jeugdteam van een profclub en wordt al gauw verblind door het meer dan glamoureuze bestaan. Hij komt hierdoor in conflict met zijn eenvoudige vader. Tito wordt een voetbalster, maar na een ongeluk leert hij de echte waarde van het leven kennen.