Op Stap met Dirk Scheele (2018)

1 stem

Nederland
Muziek

geregisseerd door Bert Penraat
met Dirk Scheele, Anky van Grunsven en Peter Lusse

Dirk maakt overal een muzikaal feestje van. Hij gaat op bezoek bij een echte koning en koningin in een paleis en gaat voor de allereerste keer paardrijden. Hij haalt grapjes uit en zet de hele groentewinkel op stelten met de Broccolirock. Maar waar is zijn grote vriend Japie het Aapie? Dirk gaat op zoek in de jungle. Een papegaai, een slang en een tijger helpen natuurlijk mee.

Vanaf 12 juli in de bioscoop (Just Film Distribution)

Debuutfilm van Bert Penraat. Kan niet wachten.